چه خواهد شد کراتینین به سطح بالا در یک بیمار به دیالیز را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه چیزی در یک بیمار به دیالیز سطح کراتینین بالا خواهد شد؟ این سوال بسیاری از مردم را آزار میدهد. در شرایط عادی، سطح کراتینین باید بعد از دیالیز کاهش می یابد. اما برای برخی از بیماران را کاهش را افزایش می دهد و نه است. اگر آن را برای آنها بد؟ چه باید آنها را انجام دهید بعد از این اتفاق افتاده است؟

مشخص شده است که می تواند کلیه ها دفع زباله و سم از بدن ما. پس از کلیه ما آسیب دیده، نمی تواند کار effeciently بنابراین کراتینین (آن نوع از زباله های تولید شده توسط عضلات است) سطح افزایش می یابد. اگر سطح آن به اندازه کافی بالا است، بیماران برای دریافت دیالیز. همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز می تواند بخشی از عملکرد کلیوی جایگزین، از طریق آن مواد زائد خواهد شد از بدن تخلیه می شود. بنابراین پس از دیالیز، مردم سطح کراتینین آنها کاهش می یابد. ما باید نقش دیالیز در درمان نارسایی کلیه را انکار نمی کند، اما تولید کراتینین است روز به روز تولید شده است. به طوری که، AOS به همین دلیل بیماران نیاز به شرایط دیالیز دوباره و دوباره.

علاوه بر این، شما همچنین باید به عفونت است که یک عامل کلیدی برای وادار سطح کراتینین افزایش می یابد نادیده بگیرد. گفته شده است که عفونت می تواند یک بیماری تهدید کننده حیات برای بیماران با سطح کراتینین بالا است که ممکن است به افزایش سطح کراتینین آنها به سرعت در حال القاء و عملکرد کلیه خود را ممکن است به سرعت در حال کاهش است. رژیم غذایی چیز دیگری که شما باید با توجه به پرداخت است. این می تواند اثر درمانی تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین شما ahould یک رژیم غذایی مناسب نگه دارید. اگر شما، AOT می دانم آنچه باید برای خوردن، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

برای سوالات دیگر در مورد CKD و یا دیالیز، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چه خواهد شد کراتینین به سطح بالا در یک بیمار به دیالیز را





:: برچسب‌ها: سطح کراتینین بالا، دیالیز، چه خواهد شد کراتینین به سطح بالا در یک بیمار به دیالیز را ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: